jag ska köra, köra fort som faaannn...

Idag börja skolan igen. :) Jätteskoj att träffa alla igen. Reneé har jag iofs träffat och pratat med nästan varje dag i sommar men de andra jag inte hunnit se. Superkul!!! Har verkligen saknat själva pluggandet oxå, det är en helt annan rutin att gå i skolan än att stå på LaTross, inte för att man inte har skoj där oxå men det är lite mer hulabandola och softish även fast man har uppgifter man måste göra. Sen är det även skönt att slippa vara så förbannat jävla trevlig hela tiden. Å nu menar jag inte det vanliga hej å hå leendet som jag ändå nästan alltid har på mina läppar... :) Utan jag tänker mer på då det kommer kunder och klagar och frågar saker och blir sur när svaret inte passar. Det som är skönt är att slippa att alltid försöka få någon annan på bra humör. Det tar lite på energikällorna.

Passa på att bo hos pappa så här i starten, kul att komma och bo med dem. Det är inte ofta man får chans att göra det. Även fast jag går i skola ca 10min bort med bil. Det som är lite klurigt i vanliga fall är när man ska ta sig till dem kommunalt och så ska man ta sig kommunalt hem. Det tar sin lilla tid....

Jag vill så gärna lägga upp bilder från helgen, men jag vet inte vad de andra brudarna säger då. :) Linda, Malin och petra vad säger ni???

kraaaam

Kommentarer
Postat av: pettan

mitt svar är: e du helt galen??

2008-08-18 @ 20:59:21
Postat av: ewe

haha!!! you know I am baby... lika galen som du. :) pöss

2008-08-19 @ 13:32:00
URL: http://fruktbrallan.blogg.se/
Postat av: Den snygga rakade som obstinaten obstinatar sig med

Upp med bilderna!

2008-08-19 @ 20:15:36
Postat av: puffan

de mer censurerade, inga med hattar på brösten!

2008-08-19 @ 20:48:04
Postat av: linda

upp med bilderna bara! helst dom med tårta inblandat :-)

2008-08-20 @ 19:44:07
Postat av: Flanderino el mutcho grande

Upp med bilderna!!!!! Skicka dom till mig också!! ..om det va några jag inte fick..

2008-08-20 @ 21:06:46
Postat av: pettan

jag håller med malin!! å inga tårt bilder!!!

2008-08-21 @ 16:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0