made by Petra..

hejsan.. de e jag som e petra. ligger jusst nu e ewes soffa och kollar på när hon lagar mat till mig och frida... nu e hon på g att hälla upp ett glas vin till mig! saningen om våran kära fruktbralla ewe är att hon är min och fridas slav. de e därför jag måste blogga lite åt henne. de enda man behöver göra för att få nåt är att sträcka fram handen mot de man vill ha (göra en harry potter) så vips så kommer ewe och ger det till oss:)!!
jag och ewe har haft en väldigt spännande dag i dag. när ewe slutade jobba kl 14 kom jag till trossen och hämtade henne. hon köpte dammsugar påsar och jag en macka. sen åkte vi hem till henne. då började de första projektet..ewe skulle byta dammsugar påse. ewe hade nämligen dammsugit upp en kackerlacka i natt. (eller en fjäril).. och va rädd att den skulle rymma. men efter ca 1 timmes velande så vågade hon byta den tillslut..BRA EWE!! sen bar det av till bolaget.. där köpte vi en bag in a box... sen åkte vi till trossen och handlade middag... sen hem till min mor.. jag va tvungen att hämta mina dans skor. å nu e vi här.. mm nu börjar de osa mat!! nä nu får de va färdi bloggat för mig... nu ska jag bli full!!

puss puss Pettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0