ja, söndag eller?

Galet skoj kväll igår... Garbofester är ju alltid garbofester. oj oj oj... Renee du är en pärla, Fiskedammen blev en succé. E lite besviken på frida att det inte blev någon sätta knorr på grisen. Men man kan ju inte få allt... det blev ju lite stimmigt och stojjigt. Imorrn åker Markus till Norge igen, tråkigt värre. :( Fast lite tur är det för han åker till Åre tisdagen innan nyår vi hinner träffas på måndagen. Så det är bara en vecka kvar och inte två som förra gången.

Jul igen, hur många får julkänsla när det öser ner regn utanför fönstret? Inte jag iaf... ska försöka fixa fram lite under morgondagen, kan bli svårt. För Konsum i Ärla sålde ju inte det på burk.

Vi hamna i bilkö idag... väldigt tråkigt. det enda roliga var när vi kom fram till där olyckan hade skett att de hade satt upp en pilbil. Då reser sig Frida upp från sitt liggläge och utbriser:
- När jag blir stor, då ska jag sätta på en pil på min bil.

ja så roligt har vi haft det idag... ujuj här hagglar komiken.

MIn ruta höll precis på att blåsa inåt, hoppas det blåser massor inatt, det är så mysigt.

Ratttattatatata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0