nu är det över...

Nu är operationen färdig, nu väntas bara svar på det de plocka bort. Skulle få ett brev om cirkus två veckor.

Helt galet va jobbigt det var med sprutorna. Nästan att mami fick komma in. Men det hade känts lite konstigt att ha henne där när det var en muttoperation. Jag förklara för dorren att jag hade sprutofobi och att att han under inga omständigheter fick nämna när han tog fram sprutan eller säga när han tog den. Å han var helt införstådd, sen kom sjuksyrran och han sa det till henne och hon börjar fråga frågor till mig. Det tog mig inte ens tre röda innan jag börjar gråta. Ihhh... De hade lite meck att ta dem för sjuksyrran stod uppe vid mitt huvud och klappa mig på huvudet och höll min hand. Han var tvungen att ta fyra stycken dessutom och eftersom jag inte slappna av så kom han inte åt ordentligt,,, mitt i alltihopa börja jag hyperventilera och krampa ihop med benen. Den söta lilla dorren sa då att bara jag inte sparka honom i huvudet skulle det vara lugnt. :) Tillslut så hade han tagit dem och då fick jag vila i 8min medans de vänta på att de skulle verka. Det galna var att när han hade tagit två så sa han att det kanske var bäst att jag blev sövd istället... men hallå, hade han tagit två och så hade ju de varit helt i onödan så jag sa att det var bara att köra på. Delen när de skar bort sakerna och när han sen brände ihop det var som en dans på rosor, eller kanske inte en dans kanske mer lite åt en gungning men det var ingenting i jämförelse med sprutorna. Huvaligen.... nu hoppas jag att det dröjer sjukt länge innan jag måste ha något med de hemska sakerna att göra igen. Blä!
När allt var klart och jag skulle gå så fick jag lite förhållningsregler och det sista han sa var att  Dansa inte in nyåret... haha som att jag skulle klara det. nu mår jag ju illa och har djävulusiskt ont in the livmoder. Hoppas det värsta har gått över tills imorrn. För flanders ska hitta på en surprise till mig... är sjukt spänd på att få reda på vad det kan vara. Ska bli riktigt skoj,,, tror jag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0