Snart blir jag gammal...

På lördag blir jag 26, gammal... Kanske. Fast ändå inte. Ibland känner jag mig som en tant, typ när hela kroppen knakar och brakar och man knappt orkar resa sig från sängen. Fast jag har inte blivit så pass gammal att jag skuttar ur sängen klockan sex oavsett om jag ska upp eller inte. Men jag ser ännu såpass ung ut så jag måste visa körkort både på krogen och bolaget. Aja,, ålder är bara en siffra och det är ju kul att få paket.

Har träffat världens sötaste, snyggaste, snällaste, finaste, goaste man. :) Är verkligen överlycklig över att ha träffat dig Markus. Det är galet att man kan träffa någon och bara känna sig så tillfreds när man är med honom. Galet, bra galet.

Ska upp och jobba imorrn, blä. klockan sex till två. Sen är det fullrulle, måste baka tårta och åka ner på stan, tänkte även försöka städa lite härhemma... Baka brunbollar idag och hade en petra och en frida i soffan som bara ville vara provsmaker som tappa halva pärlsockerdosen i soffan.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0