Vill någon byta?

urk, jag hatar sådana här nätter...
När jag inte kan sova pga av att jag har restless legs, det är som myrgångar i skelettet. Det går inte att rymma. Nu har jag lagt mig på soffan. Försöker att ligga kvar i sängen så länge det går men det blir bara svårare och svårare. Usch, snurra i drygt två timmar, sen försökte jag stretcha och massera. Efter det så spela jag greysanatomy spelet i ngn halvtimme eller så... sen gick jag upp plocka ögonbryna och försökte skutta så tyst det bara gick. Gjorde lite gymnastiska övningar på golvet. Försökte sova en stund på soffan,,, titta på ett gossipgirls avsnitt. Sen försökte jag sova i cirka 45min men det går inte. Så fort jag slappnar av så börjar det,,, alltid i knäna och händerna. Sen vaderna och låren. Det brukar vara i armarna oxå men inatt har jag sluppit det. Inatt har knäna varit värst. Jag vet ju att jag får skylla mig själv, jag vet ju om att det blir så här när jag har slödagar och inte tränar om jag har slödagar. För det kan funka att jag chillar en dag om jag springer eller går till gymmet. Men om jag har en dag som idag, inte för att den inte har varit grymt mysig. Kaffe och kel är det bästa som finns men det är inte det bästa om man inte gör så att kroppen tröttar ut sig själv. Nu känns det som att jag ligger och väntar på att det ska bli morgon så att inte folk tittar konstigt på en om man är ute och springer. För jag kan tänka mig vad folk skulle tänka om jag gick ut och sprang vid den här tiden. Plus att om jag gjorde det så skulle jag ju bara bli pigg av enodorfinkicken. 'Ahhhhhhhhh

Anyway,
har varit i Etuna några dagar... supermysigt!


A just det,
Imorrn är det fredag, Idolfinal!

Om ni undrar,
Ewe tänker för mycket.

Som ni alla vet,
"I lööööve ya all"

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Hejsan! Undra om det är ett släktdrag...både jag och pappa har ett h-vete med restless :( Ha det gott vi ses snart.Kram

2008-12-18 @ 10:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0