Finnefärjeslaget

image171

Hela gänget förutom mig...

image172

Det blåser på havet!




Ja, åka på finnekryssning det är väl en lätt match? Eller vad säger ni... Det är ju tur att man inte åker allt för ofta. Hur kul man än har så är man ju lite glad att man kommer hem välbehållen. Bra mix av människor som åkte, nästa gång bör vi vara fler. The moore The marryer.... wieee!

Men på riktigt, hur rädd ser Petra ut att vara i Fridas knä egentligen. Jag undrar vad Flan gjorde i poolen. 

Bäst på resan: När jag ser  Linda i hissen och jag inte kände igen att det var henne.
Sämst på resan: Puckona som var tvungna att förstöra min trappfest med bråk.

Pöss på er alla!! löve ya

Kommentarer
Postat av: Ida

Nämen God morgon Ewe! Hoppas läget är lugnt med dig! =)

2008-02-07 @ 22:32:12
URL: http://idlur.blogg.se
Postat av: Flanders

Vadå??
Det hände inget i poolen..

Marc eller vad han hette kanske vet, men han säger inget..

/stay black.

2008-02-12 @ 23:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0