Imorrn ni!

Då är det en stor dag, dagen D-
upp till bevis.
Banne mig om jag inte klarar det. Shit va jag kommer vara ett vrak.
Kommer inte vilja prata med ngn.
Bläääää
jag känner att jag kanske vill gråta en skvätt för att jag
känner press inför imorrn.
Okej, det känns som att jag borde klara det.
å jag borde klara det galant.
Men I Damn att jag hade alla rätt på förra FEKtentan,
jag pressar mig och många från klassen pressar mig.

Men NissePisse vår lärare i marknadsföring sa någe bra idag.

-Ewe, sluta ha så stor press på dig själv. Jag kugga massor av gånger
när jag hade mina tenter och se på mig. Det gick ju bra ändå.

Det bär iaf av till Trosa imorrn. Kul att komma hem och krama på alla,
har verkligen saknat er. Massor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0