Nuru

Har fått en begäran av Kattis,,, bäst jag följer. :)

Vi har förundrats lite över det här med MSN-koderna. Borde det inte finnas vett och etikett i msn-världen? Är man online ska man va online e man upptagen så är man väl? Punkt slut basta pasta...

Jag bingbongar aldrig någon som är upptagen om det inte är så att jag har lärt mig om de kör på stylen att alltid vara upptagen.

Härmed vill jag uppmana alla som använder MSN att missbruka inte statusenfunktionen, denna uppmaning kommer mest från Kattis men jag håller till 100% med! Word!

image177

Behöver jag tillägga något? Nä trodde inte det. :)

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Aha där ser man, så han har blitt taxichaffis!

Haha jag är typ alltid "inte vid datorn" på min msn :P

2008-02-10 @ 10:19:52
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Flanders

men??

Det e ju du som uppmanar mig att ha status (visa som offline)!
Nu blir det ju dubbla budskap här.. Jag e förvirrad.

2008-02-12 @ 23:35:29
Postat av: ewe

ja men då förvirrar du ju ingen annan... Då är du ju grå och har inte missbrukat något överhuvudtaget, jag vet ju ändå om du är online eller inte. :)
Mig kan du inte gömma dig ifrån.

2008-02-13 @ 22:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0