Puss i ljumsken och ha det bra...

Ha,
Imorrn är det dax för alla stjärtansdag igen. Det är ingen witjowowdag i mitt liv, har aldrig varit och kommer nog aldrig vara. Det är alltid skoj att fira den lite ex. men den är inte på något sätt TheDayOfAlDays. Förra året var nog den mysigaste stjärtansdag i hela mitt liv.
Hela Fruktmaffian förutom Carro drog upp och käka middag och titta på en bio. Hade hur skoj som helst och störde nog en del kärlekspar.

Det som var mysigt med detta var att vi verkligen gjorde något. Egentligen kunde vi ha tagit en promenad lagat en middag hemma och hyrt en video det hade inte spelat någon roll. Det som var grymt var att vi verkligen tog tillfället i akt och firade varandra.

Även fast jag inte är den största allahjärtansdagfiraren så skulle jag någon gång under min livstid få en riktigt uppvaktning. Sen kunde det fortsätta lite lätt och lagom.

Vill bara säga till alla jag känner och håller kärt,

Jag älskar Er!


Å fruktmaffian, om ni väntar står och väntar på mig vid 19.20snåret efter jag har slutat jobba på Stadium för att gå på bio eller middag med mig så kan ni förvänta er guldstjärnor.

Kommentarer
Postat av: Carro

nej jag fick ju ligga hemma och snörvla förra året :-( Nu var jag iaf frisk, för nu är mandlarna borta....

2008-02-15 @ 21:21:18
Postat av: ewe

jeppp och se, nu när du är färgidsnörvlad så har du boyfriend oxå. :)

2008-02-17 @ 15:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0