CodeDirector!

Sug på den... jag hitta på nya titlar man kan ha om man jobbar på en Reklambyrå. Smart? nä skulle inte ta och tro det. Skoj, ehhh NissePisse lär ju skratta arslet av sig när han läser att de viktigaste rollerna på en reklambyrå är ArtDirectorn, CodeDirectorn och Projektledaren. Mohaha....
Tur att jag antagligen förgyllde hans vardag ytterligare genom att på ett ytterst proffsigt och metodiskt sätt beskriva hur han ska prissätta sina varor i sitt fina lilla case. Följer han mina råd så kan det inte gå fel!

Det är nog vad en CodeDirector gör egentligen, fixar harmoni och perfekt balans så att man man vet om man ska skumma eller penetrera. :) Wiee ska föreslå på fullaste allvar att det var det jag tänkte på. Då borde jag kunna få sno åt mig några pluspoäng i lilla kanten. Eller?

Tentan i övrigt gick bra... gjorde ett till litet slarvfel. Men det är så pinsamt och grundar sig på en väldigt skum anledning så jag tänker inte ens skriva ner det här.

Imorrn bär det av till LaTrosa för att komma hem till homesweethome. Då kan jag utlova er alla att jag ska lägga en en posande Petter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0