Dax att sova?

Kom precis hem från Mami, brollan e nere. Vi har suttit där och snackat skit ett tag. Riktigt trevligt. :) Jag, Frida och Flanders gjorde något vi inte har gjort på några veckor. Vi hade Tisdagsmiddag!!! Förut hade vi det varje tisdag, nu var det ett bra tag sen vi hadet det. Men vi grilla och sen la vi oss på filtar på mamis baksida. De andra var ute på sjön så vi vänta i gräset tills de kom hem.

Jag kan stolt meddela att denna vecka är jag back in business!! jag är gamla hederliga Fruktbrallan.

För alla er som undrar varför jag har en blogg som heter fruktbrallan så är det för att jag var fruktochgröntansv. i fem år och då fick jag smeknamnet fruktbrallan eller fruitypants av de på jobbet.

Denna vecka är jag vik. för Jessica som är på semester, måste säga att det känns riktigt skoj att vara tillbaka bland äpplena och päronen. Ahhh... det enda jag inte har saknat är väl det där med att lasta av ett X antal ton varje dag. Man blir väldigt trött i ryggen. Ajajaja... stackars mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0