Dygnet runt på askö...

Det blev så himla många bilder från helgen men jag tänkte att jag måste ju få med de viktigaste. :)


Tre livslevande sjögurkor, myror på stranden, beppe 1 och beppe 2


Sjögurkan igen, Beppe 2, smygande rävar, Linda


Ögonblicken från the beach life


Strandraggere, en säl tror jag, människor


Vi var hemma i Trosa en sväng över kvällen för att hälsa på Ingrid! Wiieee va skoj att du var hemma gumman. Löve ya! Fick tyvärr ingen bild på dig, hmm konstigt.


Spenderade några timmar med att vänta på solen, den kom aldrig så jag blev förbannad. Men sen kom den! Trodde det inte skulle ta så lång tid. Skulle sen vakta Malins tält och vara beredd när hon vakna, men hon lyckades smita. Hon är en jävel på att smyga.


Det blev som tur var morgon, då visade Malin mig sina sovsäckskunskaper... tveksamt vart hon har lärt sig dem.


Jaaa,,, en del var pigga och en del var inte så pigga...


Alla strandfester behöver en gitarrknäpparé vi hade Lilja, you go girl!


Ja det är ju som jag brukar säga, Sjön suger. Tycker de ser lite slitna ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0