Fotboll med LaTrossen!



I lördags var det dags för EnglishAfternoon Fotboll! Nikki som cykla den snabba gula cykeln hade tagit initiativet till detta roliga spektakel. Var först lite skeptisk till om jag ens vill vara med men oj vilken tur att jag gjorde det. Hur kul som helst.




Vi var ute vid Krymla badet. Brödrostarna mötte BiraBiraBärsBärsBärs- jag var lagkapten för de sista gänget och Frida var för Brödrostarna. Vi var väldigt överlägsna i spelet då rostisarna hade glömt bort att man måste ha ett försvar. ;) Jag gjorde ett mål och Malin gjorde två. (vi var i samma lag) Det stod 5-2 till oss då något pulver sa nästa mål vinner matchen. Vilka gör då mål såklart.... ja det var ju inte mitt lag. Blä!




Jensa skulle prompt spela i finskjortan, kan ju meddela att den inte var så värst fin efter 1timmes fotboll. Icapojkarna i form av Jesper,Joppe och Kristian. De är så söta våra små huliganer.




Badpojkar, det vinnande laget, några rädda småpojkar jag skrämde och på sista kortet är det bara några som råka fastna när jag skulle rengöra kameran. :)




Jenni, En väldigt läskig Ewe, kormannen aka Martin som inte har någon botten på sin mage då han åt åttakorvmedbröd och Jenis överblivna pastasallad, Jens fixar marshmallowsna, Ante och Frida förbereder sin vingla tandemcykelfärd hemåt.




Stina var vänlig nog att posa lite på ett kort, Kristian skulle göra en fin min å jag tycker han lyckades rikigt bra.... Bättre blir det nog inte för hans del. :)


Senare på kvällen möttes en tapper liga upp hemma hos Flanders och det på ju såklart utgång på tullen med tillhörande fylla och slagsmål. Soft lördag som sluta relativt tidigt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

soft lördag som slutade relativt tidigt?? jag kommer inte ens ihåg att de va lördag den här veckan! men vaknade 14:30 på söndagen och mådde piss. vad gjorde vi i lördags??

2008-07-07 @ 17:33:33
Postat av: ewe

jag antar att det är du Linda! :) Vi va och spela boule... hela kvällen. Åt en fin liten middag och så gick vi och la oss tidigt... eller?

2008-07-07 @ 18:37:21
URL: http://fruktbrallan.blogg.se/
Postat av: pettan

nä.. de e jag. minns nåt om nå toa besök med dig faktiskt! men var vi va.. ingen aning! men du sjöng fint:)

2008-07-07 @ 19:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0