Den där gunnar...

Det sista jag fråga Gunnar efter förra veckans träning var:
-Det är väl i vagnhärad på måndag?
-Absolut! Svara han

mmmm eller hur!

Gunnar du är så dålig, kommer till Safiren kvart i två för att börja värma upp. Vid två har han fortfarande inte kommit. vid sju minuter över så kommer katarina ner för trappan och hälsar att Gunnar är i Trosa.

Bahh jag ringer honom å han undrar vart jag är.

Sen ringer jag till mami för att förvarna henne om att Gunnar är förvirrad då både hon och Lasse ska henne i dag.

Det roliga är att gunnar påstår att han har sagt till oss båda att det skulle vara i trosa, men sen kunden efter mig är oxå i vagnhärad... undra vem som har fel. :)

virriga lilla gunnsan, det kan inte vara lätt. Men som tur var fick jag en ordentlig genomkörare ändå plus att eftersom kunden efter var sen så kunde vi köra på lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0