Hmmm

Jag har tänkt efter lite, eller jag har nog tänkt efter väldigt mycket. När vet man vad man vill ha? Känns som att jag aldrig hittar det jag söker. För jag vet knappt själv vad jag söker. Jag har en så stor rastlöshet i mig som jag inte vet var den kommer ifrån och jag vet inte hur jag ska mig ur den. Det gäller i allt jag gör. Ska vi festa,,, ,vem är det som står och hoppar på samma ställe och inte kan ha en lugn stund. Ska vi bara hänga ihop en dag så känns det som att tiden jagar mig även fast vi inte har bokat något efteråt. träffar jag någon så undrar jag vad andra människor jag. Det känns som jag inte kan stanna i nuet utan att vilja förflytta mig framåt hela tiden. Helst i 180.... Känns lite galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0