Jag och mitt jävla samvete



Ahhh vad jag blir trött på män!!! på riktigt, varför har man tjej om man är intresserad av andra tjejer? Det är inte första gången man träffar en ashet snubbe som man känner att visst honom vill jag ha och det verkar som han vill ha en oxå. Så håller man på med den där berömda parningsdansen i siochså antal timmar, man kommer så långt att det är väldigt uppenbart att han vill något. Men man har ändå hajjat grejjen att han är upptagen så man har själv blivit lite avvaktande. Så är de tokpå!!! Varför? Varför ens vilja hålla på med någon annan när man har tjej? Min filosofi i det hela är att då är inte det förhållandet rätt och om det inte tar slut nu så tar det slut snart.... det brukar jag även poängtera till snubbarna som beter sig som ovan. Så ni som känner er träffade av ovan beskrivning dumpa tjejen/killen på en gång... förhållandet är inte TheIt! För när ni hittar rätt så kommer ni inte kunna tänka på någon annan. I promise, jag har sett det. Okej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0