To the dentist!

Va precis hos tandläkaren, min mun är AOK men däremot är min plånbok lite tunnare. Helt otroligt vad dyrt det är... jag låg och gapade i 30min och för det fick jag betala 614pix. Galet! Två röntgen, lite tandstensskrap och puts. Bahhh... Å eftersom jag bara har haft ett pytteyttelitet hål på ena mjölktanden jag har kvar så känns det lite halvt onödigt att gå dit för att få betala för att konstatera att jag inte hade några hål detta år heller. Men jag ska väl vara tacksam, om jag hade haft hål hade det varit ännu dyrare.


Kommentarer
Postat av: Päsråttab

Det verkar ligga i släkten... Jag har samma problem!!! Finns ingenstans det är så dyrt att öppna käften!

Kram

2008-06-11 @ 21:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0