Bäst nu,,,

image202


Detta är för tillfället min bästa sko, den högre är faktiskt lite bättre än den vänstra. Hmmm skumt!

Har varit och jobbat på Stadium ikväll, shit nu börjar vårkläderna komma, vill ha massor...!!! Borde dessutom köpa nya springskor så att jag verkligen får skäl till att ta träningen mer seriöst. Men så fort den här snön är borta från gatorna ska jag ge mig ut! I promise,,,, får fortsätta med mina fina hemmaövningar.

Stadium imorrn igen,, sen ska jag till Brollan och spana på en ny Mp3:a å ja jag vet, jag har köpstopp hela månaden men en ny Mp:3 borde inte räknas då jag faktiskt använder den mer än 5timmar/dag och min nyvarnade stänger av sig så fort man inte sitter ner och håller den i handen.

Pöss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0