Ond Banan....

Jag är inte en person som lätt blir arg, sur eller grining. Däremot kan man såra mig lätt och jag kan bli lessen väldigt fort, på ett eller annat sätt. Tex gråter jag ju så fort någon annan gråter och det spelar ingen roll om det är på film, tv eller i verkligenheten. Folk tittar på mig konstigt när man ser på film tillsammans men det kan jag ta.

 Anyway!

Igår var verkligen en pissdag, men ändå på något sätt så är jag inte så arg och sur som man borde ha  varit. Skumt! Ehh absolut men det är bara jag. Jag tappade både körkortet och SL-kortet. Buhuuhuuuhu!! Till råga på allt så har jag inte blivit frisk ännu, så allt tar dubbelt så lång tid. Ta in meningar tar en evighet bara för att huvudet känns som sockervadd.

Men men.... Vakna nyss skönt. Ska kolla igenom vårt arbete nu och försöka sluta ha dåligt samvete för att jag bara ligger och försöker bli frisk.

image182

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0