Pollensäsong,

Varför ska jag alltid glömma  bort att jag är pollenallergiker. Varje år. Helt sjukt. I år fick du va ensam om att komma på det MatttePatte.

Jag och Mats från Trossen brukar alltid sitta och snuva och snörvla och vara sjukt trötta och hänginga. Vi är båda allergiska mot den första pollen. Han blir lite värre än vad jag blir. Jag blir mest trött och hänging. Han får allt ihopa. I år kom det lite tidigare, men igår jag var som värsta pingpongbollen. Tjock i huvudet och bläig. Men jag kom på vad det var så jag gick till apoteket och köpte som pills så nu känns det bättre. Blev lite rackig i halsen dock det är lite ovanligare för min pollenreaktion. Men men.....


idag blir det suprise för Lisa. Jag tror inte att hon läser detta eftersom hon sitter i sovrummet här i Sumpan och lär inte läsa detta. :)

Hon tror att hon och Johan ska gå på galej här i Stockholm men i själva verket så ska hon få åka på BirkaCruise med mig, flan, frida, Jenny och Johan.

SURPRISE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0