Tori i Bevvan

Det är väl synd att använda starka i ord mot människor men Tori "Donna" Spelling är en som jag inte har gillat särskilt mycket under årens lopp.

I Bevvan kommer jag ihåg henne som tjejen som man alltid störde sig på vad hon gjorde. Inget kändes riktigt rätt, om nu något i Bevvan kunde göra det. Shit va man följde den serien... Helt otroligt. Men det var ju det bästa som gick att se under sin uppväxt. Tror jag har sett alla avsnitt i iaf de fyra första säsongerna. Hur länge gick Bevvan?? Såg man längre.

Men Iaf angående Tori, när hon gjorde det där RL programmet om hur hon skulle öppna någon form av B&B så höll jag på att dö. Jag kunde inte titta klart på ett avsnitt, hon är skum och måste vara väldigt pengastyrd.

Hon skulle nog behöva dra sig tillbaka och bara göra något som inte involverar rampljuset, där passar hon nog bäst. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0