Dagens vän(er)!

Idag tänkte jag på mina vänner! I love alla mina vänner, de är underbara. kom på att jag ska försöka berätta lite kort om några av dem. De som jag hänger mest med.

Först ut måste ju Fruktmaffian bli. det är en 6brudar och flanders. Vi blev ett tight gäng för sisådär ett år tillbaka. Innan kände vi varandra men några kände varandra mer och några kändes genom någon annan. Men för ett år sedan så blev jag och Carro singlar och då började vi umgås massor. Flanders halka med på ett bananskal och nu är han en av tjejerna... han har blivit så tjejjig att han t.o.m med är på jakt efter hunkbrudar när vi är ute.


Flanders, Frida, Linda, Malin, Petra och Carro!

Sen har vi de nya vännerna i klassen. Underbara människor som jag inte skulle kunna klara mig utan. De är som en gott och blandat påse. Allt finns!





Reneé, Petter, Miranda, Anna, Sofia, Biggan, Sara och Anton

Sedan har vi ju alla underbara vänner som bara finns där och är sådana toppenlirare oavsett när man träffar dem


Ante, DP, Carolina, Nicklas och Tom

Mari, Jesper och Christian

Hibba,Jenni,Mats och Dan

Yolanda,Henke, Pelle, kaj och Kattis

Sen har vi två personer som jag inte riktigt vet vart jag ska få in.... De tillhör inte fruktmaffian men betyder så otroligt mycket för mig. Linda du har alltid funnits där och kommer alltid finnas där. I löve yö. Nicklas du är en av mina äldsta vänner och nu har du flyttat ner till skåne. Miss you a lot! Å förstår ni att ni är inte några linslusar någon av er, ni två är de jag har minst kort på i hela datorn. Posa mera!

image326image327

Detta är ett litet urval av mina vänner. Älskar dem alla,
har ju såklart inte med alla... har inte bild på alla. :)

Pöss i ljumsken!


Kommentarer
Postat av: Flanders

JA! Vart e alla HunkBrudar??

Bilden på Depan är ju så jävla bra!
:D

Jag har sjukt många bilder på Tjorven om du vill ha! tror att 90% av dom är pinsamma. Jag brukar ju passa på när han sover...

2008-05-17 @ 15:35:16
Postat av: ewe

mmm eller när ni hånglar! Jag hade den bilden, men vet inte riktigt om ni hade blivit så glada... :) Vi hade ju blivit det iaf!!!!

2008-05-17 @ 16:51:12
URL: http://fruktbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0