Den badaren funkar inte

FARMOR!
Du får inte ha cancer, jag förbjuder dig! å Det grövsta... du ska va pigg, glad å dricka vin med mig i alla dar. Det vet du. Klart det bara är lite gallsten du vet det. såklart. Inget annat kan det vara, för du kan ju inte ha fått bukspottskörtelscancer, du hör ju hur löjligt det låter. Bahhh

Sen måste jag säga!

1. Anton, du vet vad som behöver sägas när det ska sägas. Det är helt otroligt att du kan göra en så glad. :) Lätt Tequilapicnic med ommöblering av din lägenhet. Sen vet du att det är dax för inburning i din nya lya på 2kvm.

2. Jag älskar FRIDA, LINDA, PETRA, FLANDERS, CARRO, MAMMA, LASSE

3. Om jag går vilse inatt så skyller vi allt på att sängen har  blivit 50cm större och då är det lätt att gå vilse.

4. Jag tror att mannen från Uppsala är sjukt rolig och att ett mumintroll kommer inkasseras. kanske elller så är det han som är mumintrollet.

5. Det här med glasögon,! Shit pommefrite (petra) När man tar ur linserna bör man veta var glarrerna är... eller jag bör ju det eftersom jag är blind och inte ser ett shit utan dem. När jag har placerat ut dem på okänt territorium så är det kört. Å det menar jag att det är kört, på riktigt. Det tog mig säkert över fem minuter att hittta dem fast de låg precis bredvid sängen.

6. Mitt kylskåp är på G att lyfta, undra om det ska åka inrikes eller utrikes. hmmm svår fråga. Men snart lyfter det.

7. Var är maten?

8. Var är mansdjuren? Det skulle vara mindre läskigt om det fanns ett sådant i närheten. Lätt.

9. Hur många siffror ska jag skriva? ehhh stoppa mig, någon!

10. tumtidum,,, dumttttiiiidum. ratirajrrraaajjrarj.

Kommentarer
Postat av: banton

ja, det är ju roligare att vara glad, eller hur?
ser det mer som en inflyttning än en inburning, det ska bli trevligt. kan ju ha kvar den här i solna oxå, ha den som en övernattningslägenhet när man åker till sthlm(om man får permission) haha. japp det kommer bli galet. när blir det då?

2008-05-11 @ 22:54:31
Postat av: ewe

jag disskutera det här med permission med Frida och vi kom fram till att 1gång om året räcker. Är det okej?

2008-05-14 @ 21:49:25
URL: http://fruktbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0