hejhoppgummisnopp

På tre dagar har jag hunnit vara i Frövik, Arboga, Västerås, Eskiltuna, Rimfors, Linköping, Flen och Katrineholm. Under hela resans gång med projektledaren Kennet, (världens skönaste lirare) har jag fått lyssna på samma skiva!! Inte lika skoj. Det har varit en Thaiskiva ungefär en sådan som brukar rulla på restuaranger... man tröttnar ganska fort. Men så vill man ju inte vara för snäsig och be honom byta. Jag försöker ju ändå göra ett gott intryck. Men seriöst, vi har typ spenderat 14h med samma skiva på.

Annars har det varit grymt lärorikt och skoj att vara med Kennet i 3dagar. Jag har varit med på 2byggmöten, 1sambandsmöte, 2 möten med handlaren där vi har spånat runt vad som ska hända och 1uppföljningsmöte. Har blivit en hejjare på att förstå hur det fungerar när man ska starta olika projekt inom Ica. Antingen det är en nybyggnation på befintlig lokal, nyetablering eller om det är en omflytt inne i butik. Kennet är grym på sånna grejjor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0