Korrekt uppsnappat!

Jag har bestämt mig för att bli lite folkskygg! smyga runt och inte prata med en jävel. Titta lite misstänksamt på alla i min omgivning. Få dem att tissla och tassla... helst ska de peka också. Jävlar va enkelt livet kommer att bli. Kanske lite ensamt, men man behöver ju inte oroa sig för att man ska tro att de tycker om en. Man vet ju redan att de flesta tycker att man är en kuf. Hmmm finns ordet kuf, har för mig att det finns ett sådant ort, det var ett roligt ord. Men saken med att vara lite folkskygg och udda är ju att man vet vad man får. Saker blir så mycket enklare och man behöver inte inbilla sig saker. 'eller inbilla sig, man slipper lyssna när folk uppenbarligen inte talar sanning. Så från och med nu har jag slutat umgås, prata och vara med människor.


Ps jag har ett tillägg, Anton säger att folkskygga människor skriker mycket, på Tvn. hmm det kan jag ha lite svårt för. Ds

Kommentarer
Postat av: han som precis badat

då är du inte folkskygg. du måste behärska tvskriket, annars så är du bara vanlig. och det vill du väl inte?

Gaffel-
är vårt nyaste bestick. Gaffeln konstruerades i österland redan på 1000-talet och spreds via det Bysantinska riket till Italien där den kom att etableras ordentligt på 1500-talet - det var lättare att äta spaghetti med gaffel. Bruket av gaffeln spred sig först till högreståndskretsar i övriga Europa, och på 1800-talet till alla samhällsklasser.

2008-05-10 @ 10:34:15
URL: http://www.youtube.com/watch?v=pShf2VuAu_Q
Postat av: ewe

mmm Anton, du vet att jag misslyckades ju redan imorse när jag vakna. Först ringde jag dig, sen kom ju Frida... jag fick dock steka äggen själv. Hon kom på mig att jag inte var lessen när jag öppna dörren och skratta. Sen åkte vi och hämta de andra brudarna och ner på systemet, där sa jag hej till tre kunder och kassörskan. Shit jag är jättedålig på detta. Ska öva lite till.

2008-05-10 @ 16:12:08
URL: http://fruktbrallan.blogg.se
Postat av: ewe

men du, kom kniven då före gaffeln? Hmmm ta reda på!

2008-05-10 @ 16:12:56
URL: http://fruktbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0