Blä!

Okej idag kanske inte var den bästa dagen i hela mitt liv.

Fick besked från kvinnokliniken. Jaha, nähä... så ska man få operara sig. urk, lokalbedövning = spruta!!!! å så ska de rota runt och skära bort en bit av min livmodertapp hur skoj låter det??? nä just det, någon frivillig som vill byta?

Förra vecka så hitta jag den finaste jackan ever, i tisdags skulle renée gå in och handla den innan hon kom ner till trosa. Tror ni att den fanns kvar? närå, klart den inte gjorde. Idag har hon och jag sprungit hela Södertälje nog för att hitta en lika fin jacka. näää allt ska var så himla fluffigt och pråligt. Puhh not my style. Imorrn drar jag och petra till Nypan för att se om det finns något där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0