Ho ho ho...

Tänkte nästan fortsätta frasen med hoe men det hade ju blivit lite tokigt. Hade det jö... :)

Men jag kom och tänka på en sak. Hur många av era vänners adresser har ni egentligen? Hur ofta förlitar ni er inte på att google/eniro eller hitta.se ska finna adresserna åt er...???
ja jag vet att jag måste börja collecta alla vänner som inte finns där så att jag får deras adresser för snart är det jul. Mmmm sug på den ni, det är faktiskt inte långt kvar. Å om handel kan börja förbereda varför kan inte ni???
Tänkte på om man skulle trycka julkort iår eller om man ska göra som alltid har gjort.
Anywhy, börja samla era vänners adresser för snart är julen här och då vill iaf jag ha ett julkort av er.
Men ni kan vara lugna, jag finns lite här och var in the cyberworld. T.o.m på fler adresser än 1 och det är inte mitt fel!

God Jul lite i förskott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0