Istället för Bamsemärke!




Idag var jag på sjukhuset för att göra fler tester angående mina cellförändringar i livmodern. Han hitta tre som han tog tester ifrån. Det var inte skönt kan jag ta och meddela er! Hoppa ni slipper det, fick ligga med benen i vädret i nästan en halvtimme och det kändes som att halva livmodern åkte med. Nu får jag vänta i tre veckor på att få höra svaren på de proven. Antingen så blir det operation eller så får jag komma tillbaka igen om 6månader för nya tester. vi får se...

men när man var lite så fick man alltid ett Bamsemärke eller någe annat för att man var duktig hos doktorn. Mami var med min in idag och när jag kom ut så sa jag att jag inte hade fått något märke... men istället fick jag ett par strumpor av henne när vi var på citygross. Tack mami!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0