Ja hur långt är det nu kvar...?

Tills det är kryssning med Timbuktu??? jo det är bara tors och fredag och sen så är det lördag. Å då är det Timbuktu. :) Wiee...

Har lyssnat på hans nya skiva nu i ett antal dagar. And I just Have to say - Mucho grande bra,,, eller några andra fina ord på spanska som jag inte kan uttala eller stava. Men jag kan verkligen rekommendera Timbuktus  En high 5 and 1 falafel. Grym! mina favvolåtar hittills är: N.A.P Säg inte Nä Säj Jää En high 5 and 1 falafel Fubbick Fubbick Schnyyygg Tack för kaffet. Men jag lovar att jag hinner byta dem oxå. :) saker och ting Timbuktu gör har en förmåga att växa med tiden och så hittar man nya favvisar hela tiden. Det tog ju en stund innan jag upptäckte "Strö lite socker på mig" s tjusning och fantastiska sound.

ja nu ska jag sova för jag har planer på att gå upp tidigt och springa. :) pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0