Ihhh



Detta är Frida, typ världens sötaste systeryster. :) När det här kortet är taget har hon varit och hämtat mig hemma i min lägenhet och åkt och handlat mat. Sen tog hon ner mig till hamnbassängen och där hade vi en jättemysig picnic. Väldigt trevlig sensommarutflykt. Alla borde ha en Frida i sin närhet. Idag ringde hon mig och berätta att hon hade gjort illa sig i foten medans hon duscha. Hon visste inte hur det hade gått till, men hon trodde det var vattenstrålarnas fel. Hon babbla säkert  i fem minuter om hennes skadade tå tills hon till slut konstatera att jag inte var så värst intresserad och undra om vi skulle höras imorrn. Söt!!!!!!

BTW
Skulle vilja kunna bestämma mig i en fråga. Frågan är svår att diskutera för jag tycker den är krånglig och väldigt invecklad. Utan att avslöja allt för mycket så handlar det om att jag är rädd att göra om ett misstag jag redan har begått. Eller typ, kanske inte helt göra om ett misstag för det verkar ju jättekorkat. Men jag befinner mig i en situation som jag känner igen allt för väl och vet inte hur  jag ska stoppa den. För jag vet inte om jag vill stoppa den. Eller jo det vill jag fast ändå kan jag inte förmå mig själv att göra det. Hur funkar det där egentligen??? när huvudet säger en sak och kroppen gör något helt annat? Vem bestämmer då? Ska passa på att rekommendera en sak, SÖTASTEVÄNNERNAEVER titta på dem... är de inte underbara. Det är som jag alltid sagt, Anton du bör flytta in i ett hål i min vägg och komma ut för att göra mig glad när jag är ledsen. Iofs så måste hålet bli lite större nu efter den här videon, Johan ska ju få plats. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0