jag är en så dålig människa..

jag borde verkligen plugga, men det går inte.
Så fort jag börjar läsa så fokuserar jag inte... illa av mig. Jag vet. Men jag har läst 60sidor iaf, alltid någe. Imorrn ska jag hem till Reneé och förhoppningsvis så får vi massor gjort. Det är ett riktigt roligt ämne vi har just nu och jag kan massor i det, men det är segt som tusan att sitta själv hemma och plugga.
var ute och sprang förut,,, alltid när jag har varit ute och sprungit så står jag en stund utanför och stretchar... det blir så toksvettigt annars om jag gör det inne. Idag var det lite skumt för då ser jag att min granne på ovanvåningen står och tittar på mig från hans köksfönster. Han är lite skum den gubben och säger knappt ett ord när man möter honom, å det kändes lite halv creepy att han stod där och bara glodde...

puss i ljumsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0