Ny Tattis!



Idag har det varit redovisningsochtentadax. Jag och Reneé redovisa våran Rockabilly insperarande herrklädesbutik. Observera golvet....! Det är design alá Ewe. Det är lila och inte blått och det bör tittas på in real life för det är grymt snyggt. Reneé har tapetserat väggarna med tidningspapper vilket ger en skön känsla i hela butiken. På den där saken i mitten (även kallad podium) satte vi dit olika färdiga lösningar på hur man ska kunna kombinera våra kläder. På em var jag ute hos Daniel och titta in hans nya hus. Väldigt fin utsikt må jag säga, jag klättra upp på hans lilla berg och titta ut över yverna. Sedan var jag hemma hos Frida och titta på Idol, Jag vet inte riktigt vem som är räddast... Frida eller Petra. Men båda gömde sig med hundarna under bordet. Väldigt söta. :)




Ja... .något liknande får det bli. På ankeln, samma mönster som på handleden men denna ska vara mer som en klätterranka. 11nov då smäller det! Wiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0