uhhh a vad det är skönt att va naken...

nu har Trobo börjat gassssa värme för fullt... går knappt att ha kläder inomhus. Trosor funkar,,, men igårkväll höll jag på att svettas ihjäl. Det var varmare än det någonsin varit under sommaren. Fast det är väldigt mysigt när höstvindarna drar på för fullt och det känns väldigt mysigt och ombonat inomhus. Me like it alot!

Blir lite lessen i ögat att jag måste inställa mig på jobbet om 1½ timme, det är tokfint väder ute. Skulle vilja åka ut till stendörren och grilla korv eller någe liknande. Kanske ut och gå i skogen en hel dag.

Igår var det liknande fint väder, efter att jag hade kört crosstrain i en halvtimme så stack jag och sprang runt våtmarkerna. det är riktigt riktigt nice att vara ute och springa i höstväder. Luften känns så klar.

jag har en kvart på mig innan jag ska hoppa in i duschen och börja göra mig iordning. Wish me good luck! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0