Den där konny!

Fan ta er tjejer!!! lämna Konny hos mig, vad tänkte ni på? Ge bort en krabba som är illorange och som bara stökar ner. Orutinerat av er. Här lämnar man honom ensam några timmar på dagarna och vad händer? Han river hela stället på en gång... drar ut alla mina kläder. lagar mat och ställer inte in disken efter sig. äter vid bordet och glömmer plocka helt undan. Bahhh ouppfostrat det är bara förnamnet. Måste nog skaffa barnvakt åt honom. Bäst tycker jag ändå att det vore om ni (Frida & Petra ansvarde för honom medans jag är borta om dagarna. det är det enda rätta.

Kommentarer
Postat av: pettan

Nu tycker inte jag att du ska va sådär ewelina.. konny är faktiskt en bra krabba.. visst han kanske behöver lite träning på hur man uppför sig, men han e en bra kille. tror han e bra för dig!! du måste bara ha lite tålamod!!

2008-09-06 @ 13:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0