I wanna get freaky with me...!

But öf cörse... vilken dag. jag och petra har haft en romantisk trosadag. helt galet. Vi var och synade några nya butiker/fik. Först tog vi en tripp till Albins där vi hämta biljetter ( jag och melvin ska på sugerplumfairy på debaser på tisdag!!! Wiee) Petra passade därpå att köpa banakolor. Hon synade dem noga och konstaterade att antingen så hade de blivit mindre med åren eller så hade hennes händer blivit större. :) Jag tror på det senare alternativet.....

Sedan begav vi oss till Marsipanfabriken. Julia bjöd oss på marsipan och medans hon gjorde iordning varsin Latte smög jag och petra försiktigt upp på ovanvåningen för att smygkolla på "fabriken" medan vi gick ner så säger Petra:
- Ehhh vi kanske ska gå ner fort så de inte tror vi tjyvlyssnar...
- Mmm eller så är det kanske radion som är på.
Petra är söt!

sen satt vi och lyssna på Edith Piaf och drack varsin latte och titta på ett par med en nykläckt bebis. sicken fin dag.

Uuuu a just det! Vi boka resa till rhodos, så v40 får de se upp för då kommer vi.

kramilikräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0