KlibbedeKlabbe!

Jag uppmanar alla som aldrig har gjort ett klamydiatest eller som inte har gjort det på länge att gå in på:

Klamydia

Supersmidig hemsida! jag har haft Klabbe en gång när jag var 17 och sen dess har jag testat mig minst två ggr om året. Just in case. Ja inte när jag var sambo då testa jag mig bara en gång kanske ibland varannat år. Men eftersom det nästan är sveriges vanligaste könssjukdom och det är inte så extremt många som testar sig så är den här sida superbra. Enkelt, anonymt och kostnadsfritt. :) Sen kan  det ju även vara bra att gå  regelbundet till  en barnmorska för att kolla så att allt annat ser bra ut. En årlig koll är alltid bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0