Luke perry och jag gymmar på samma gym!

Det är sant, helt sant.

Ikväll efter att boxningen var klar så utbrister vår tränare.

- ja så får ni se upp så ni inte stöter på kändisarna. De tränar ju här ikväll igen.!

Wow... jag går lite försiktigt runt och spanar efter dem men de var ju såklart nere i gymlokalen så att ingen kunde gå ner och kolla lite. Men då kom jag på den smarta idén när vi var ute att det finns ju fönster därnere... så jag sa det till frida och mami. Jag och frida smög runt för att spana lite... men ahhh såklart hade de dragit för gardinerna. Vilka teasers. Jag ville ju se, undra om det här är det närmaste jag kommer att komma Luke eller om jag får en till chans. De verkar ju träna kvällstid så man får väl börja hänga i gymmet ända fram tills stängning. Eller???

En annan skoj sak som hände idag. Var över för att hälsa lite på mormor och morfar. Mormor var inte hemma så jag och morfar gick och satte hos på baksidan i solen. När vi sitter där så säger han " ja jag undrar när Calle kommer" Caller fråga jag??? ja koltrasten som vi matar. Då tar morfar fram lite mariekex och ger mig och efter några minuter kommer det en koltrast och sätter sig i min hand och äter. Det är coolt tycker jag. Väldigt skoj... så jag satt med  morfar i någon timme och tjabba och mata en koltrast. Mysig em. Stort plus blev ju att när vi ¨åkte och hämta mormor så bjöd morfar ut oss på fyren. Sjukt nice.
Älskar er mormor och morfar, massor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0