Packångest.

Varför ska det vara så svårt att känna sig färdigpackad?
Nu blev jag nog klar.. fast det känns som jag har glömt någonting ändå. Det är så skumt. Fast jag och Petra behöver ju inte vara utan skor. Vi har med oss sju par var, en för varje dag. :) haha hälften kommer jag inte använda och det vet jag ju men det är valmöjligheten som är viktig. För tänk om man inte känner för att ha på sig det man har tagit med sig och verkligen verkligen vill ha det man lämna hemma?? Vad gör man då? Då blir det kris. Jag höll på att glömma bikinin, men den är med nu. Å jag har tagit med mig min huvudkudde,,, nice.

Så ha det så gott nu alla här hemma så hörs och syns vi om en vecka.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0