5 dar 5 saker

Torsdag
Interjuv på Ica för jobb som koordinator, kändes bra. De ringer denna vecka för svar. Vi var 25st som blev kallade till personliga interjuver. Ihh jag hoppas verkligen att jag får det. om jag får det kommer jag få galet mkt att fixa eftersom jag måste sluta skolan tidigare. :)

Fredag
Inflyttningsfest hos Renée! Vi hade hemmafest till klockan två sen var det Patricia som gällde... fast jag vände i kön och begav mig tillbaka till sundbyberg. Mycket party blev det.

Lördag
Mando Diao!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alla låtar var grymt bra! Vi kunde knappt gå och beställa mer öl, så bra var de!!!!!!!!!!

Söndag
Frågesport och fistävling hemma hos Rännan!

Måndag
MMA, jag och malin körde så hårt att hennes axel hoppa ur led och mitt hår var tvunget att tvättas 2ggr för att bli rent.!.




okej, vi stod inte långt fram och bilden är jättesuddig, men vi drack massa öl och sjöshotar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0