Mitt liv just nu

vakna,
oftast väldigt mycket senare än vad jag planerade
åka buss...
äta frulle och läsa in lite till lektionerna jag ska hålla
åka pendeltåg....
läsa metro och city
byta i alvsjö...
kanske att jag lyxar till det med en kaffe på pressis
åka pendeltåg...
prata skit med sara och andreas
i skolan....
dricka kaffe, hålla lektioner för vår söta lilla grupp, dricka ännu mer kaffe, äta lunch, ha lektioner, prata om föreberedelserna inför morgondagens lektioner
åka pendeltåg...
stirra
byta i älvsjö....
kolla facebook på mobilen
åka pendeltåg...
stirra och lyssna på musik kanske läsa något inför morgondagen
åka buss....
sova eller stirra
komma hem...
laga mat, plocka lite, prata i telefon med omgivningen, förbereda lektion inför morgondagen
Är det träningsdag,
träna, sova


Nu är jag på sista punkten!
SOVA!!! Sweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0