Idag blev man väckt!

Flanderino ringde och sjöng med sin allra finaste stämma... :) Ville komma på namnsdagssemla på kvällen, jag sa usch. Då sa han att han ville ha Lax istället och det sa jag okej till. Smurrelismurrsmurr för rökt lax och gräslökssås! Det är min bästa. Bara så att ni vet. Har skrivit sista PM:et känns otroligt skönt, fast denna vecka blir nog hårfint om det blir ett betyg. Vet inte riktigt vad jag har skrivit. Ska bli intressant att se... Det var ju lite klurigt där ett tag när Gorre skulle lägga sig och skriva, vi hade lite olika åsikter om vad mode är. Han tycker att han är väldigt modern i sin nya dress, jag vet inte om jag håller med. Tycker mest att han är söt.









Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis på namnsdagen! :-)

Jag skrev det på Facebook, men det var ngt fel på din sida, för det gick inte att komma in.

Så jag skriver det här igen...

kram

2009-02-13 @ 21:03:48
Postat av: pettan

hahahahaha Gorre.... hahahahahahahah

2009-02-15 @ 18:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0