mmm porridge...

oh my god, äggen var slut imorse. :( ska iväg och träna med gunnar i em och då gäller det att man har ätit ordentligt. Istället sitter jag här med min inte allt för sexiga gröt. Försökte hotta upp den genom att lägga i lite solroskärnor och linfrön, vet inte om det funka. Aja, mätt kommer jag ju iaf bli...

Råka försova mig imorse igen. sorry Frida. :( förstår inte varför jag inte somnar om nätterna. Galet jobbigt för jag är så trött innan jag går och lägger mig och tänker att -men vaddå, det här blir ingen match! Sen ligger man där och går femton ronder innana man somnar. Stört irro. Spelar nog iaf ingen roll att jag missar idag, vi får föreläsningen på mailen och jag måste ändå plugga till tentan imorrn.

Nu blir det lite gröt och lite heroes sen seriöst pluggande i några timmar för att sedan brottas lite med Gunnar. Bra dag,,,, hmmm bra och bra den kan ju funka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0