Mohahaha mohaha

Jag var lite snäll idag i tvättstugan, lät en tjej låna tvättmaskinerna på min tvättid. No big deal gjort det förut. Min tvätt var i torkrummet och torkstummlaren. Skulle gå ner nu och hämta min tvätt. Vad har den puckobruden gjort,,, jo lagt min tvätt i en av tvättkorgarna fast de inte var torra. Va tror hon? Det var ju min tid, först tänkte jag skriva en lapp typ där det stod bajsrumpa, eller pulver. Men sen kom jag på att hon hade ju sin tvätt i torkrummet, så jag satte aldrig på fläkten igen. Hihihi rätt åt henne. Det var ju endast snällt av mig att låta henne tvätta på min tid. Det sjuka är att jag får lite dåligt samvete för att hon inte kommer ha torr tvätt, men det var ju ändå hon som lät min tvätt vara blöt. Ibland är det skönt med payback, idag var en sån dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0