ny vecka...!

Det funkar att äta som gunnar vill att man ska äta, bara man får fuska lite. ;)
Efter idag har det gått en vecka och jag har fuskat 2ggr 1 ½ semla igår och vi åt Pizza på PizzaHut i lördags och då drack jag pepsi till maten.
Ska nog fortsätta lyda Gunnars råd,
naturliga råvaror - rena varor -  äta mycket på morgonen och minska mot kvällningen - dricka vatten
men om jag fuskar en eller två ggr på en vecka så gör det inget. :)

Även denna vecka fick vi ett nytt ämne, denna vecka är det konsumtionsteorier. Själv tycker jag det är jättespännande, att disskutera orsaker och konsekvenser av vårt konsumerande. jätteskoj! Idag var första föreläsningen och nu ska jag sätta mig och läsa en rad artiklar som vi ska ha läst till imorgon. Sedan är det föreläsning imorrn och på tisdag plus att imorrn skulle vi gå in mer på vad vi skulle skriva om. Jag tror jag vet på ett ungefär vad jag vill skriva om, eller jag har börjat tänka och fnula på ämnet. Vill bara ha inriktningen från lärarens sida lite mer spikat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0