Shut the fuck up, shut up... shut up!

Vissa saker i livet kan göra en så befriad!
Att få saker ur systemet gör en väldigt lättad, det gör att man kan lägga saker bakom sig och gå vidare. Jag är en person som sällan ser tillbaka och vill reda ut saker. Jag brukar acceptera att saker och ting utvecklas som de gör och att allt har en mening. Sedan betyder ju inte det att jag inte gillar att diskutera och prata om saker som har hänt i det förflutna. Det betyder helt enkelt att jag försöker inte få saker och ting ogjorda. Ibland däremot så måste man säga saker så att folk förstår en och när man väl har gjort det blir man lättad och känner sig bättre till mods.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0