sometimes it hard to breath...

all righty then,
Har suttit med mitt tredje PM känns som hela huvudet är fullt med konsumtion, texter, larmrapporter och blaj. Men det är ju bara till att få något bra skrivet. Har fått VG på de senaste två och för att få VG på kursen ska man skriva tre VG utav fyra. Fixar jag denna veckas PM så är det klappat och klart. :)
ska upp tidigt imorrn och klippa mig efter det ska jag ta den största kaffen jag kan hitta i lägenheten och göra en analys som glöder!!! Hell yehh
hitta till gymmet idag, trevligt att träna inomhus. Halsen har inte tyckt om att jag har sprungit ute i minusgrader både mån och tis. igår låg jag och torrhosta, urk. Det är skönt att springa när det är kallt men så fort det blir ett par minus och blåsigt så fuckar sig halsen. Inte när jag är ute och springer men sen när jag kommer hem.
nu blir det godnatt samtal till renee och markus sen väntar lasäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0