tur att man är ett snoppdjur!

så då var man singel igen, tänker inte skriva så värst mkt om det mer än att If it´s ment to be it´s ment to be och sen måste jag även skriva you don´t score if you don´t get it! för det är mina bästa ledord här i livet. Jag är ju ett snoppdjur och jag tror det talar för sig själv. Vill bara skriva att jag verkligen älskar mina vänner de är så underbart söta. Vi har haft en grym trevlig dag så jag funderar på att alltid hitta på ursäkter att jag är ledsen bara för att de ska hitta på söta saker för mig. :) Kan man göra det???





En tripp till en Ben&Jerry´s glassbar och utprovning av maskeradkläder. Trevligt värre! Sen att jag nu mer även får dricka kaffe med singelklubben hemma hos Flanders är ju kalas! Flanderino aka Benke aka zeddan aka långsnoppdiddelido!
Puss på er allesammans, speciellt Renée!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0