dag 2

Idag äter jag exakt samma frulle som igår
Igår gick matdagen helt ok enligt Gunnars råd. Lunchen såg ut att fallera lite men vi rädda upp den i sista i sekund av lite hemmasnickrade tips och trix.
Sen såg det lite mörkt ut på vägen hem eftersom jag kom hem tre timmar senare och min mage höll på att dö av hunger. Men jag klara hela kvällen utan att känns några dalningar eller dippar.
så idag är en till dag då jag ska följa gunnars råd lite mer
mmm gröt
måste hinna steka lite äggröra efter frullen att ha med till lunchen.
Det blir mkt ägg har jag  märkt, kanske ska ta och införskaffa en höna som kan värpa lite ägg åt mig.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg!

2009-01-28 @ 06:46:26
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0