Guess what I´m still a rockstar!

Kom på en sak idag, Pink har ta mig sjutton de bästa spurtlåtarna ever. Så fort hon släpper en ny låt som det är lite gooo i så har jag den som spurtlåt. Ja iaf ända fram tills jag har tjatat ihjäl den och sedan inte kan lyssna på den för fem öre. Men de räcker ju ganska länge som spurtisar....
Ska hoppa in i duschen nu men vill inte riktigt, min toalett står och rinner och har gjort det ända sedan i ons. Ringde Trobo om den i fredags och igår men det har ännu inte varit någon här och fixat. Det är svinkallat inne på min toa. För att citera Petra igår
- Näru ewe, om jag skulle göra tvåan inne på din toa skulle jag ju får urininflammation.
Å hon har nog rätt, inte kan man vara länge på den toan, för det blir lixsom som ett underkylt regn eller någe  i den stilen.
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0